tisdag 28 februari 2017

Årets mustning (ja, 2017) och en upptäckt!

Jag har alltid vetat om att Google Kalender är bra att ha, den finns ju jämt till hands, även om telefonen inte har täckning. Den säger till när det är dags för föräldramöte, tandläkare och såtider.
Och just detta med såtider gjorde att min vän Anette på Boäng blev fullständigt nerlusad med frågor om hur jag kunde använda den som hon gör...

Så, nu gör jag en kalender där man kan titta vilka tider som finns för att komma ut till oss och få lämna in sina äpplen för mustning till hösten. Kanske man kan muta barnen till att koka kaffe och baka en kaka.... Nu blir det en provkörningstid, då jag inte fattar precis hur allt på internet fungerar.

Om du klickar på Änglarnas Musteri så hittar du kalendern längst ner på sidan, fast den finns längst ner på denna sidan oxå. Det vet jag inte hur jag ska råda någon bot på. Å det går inte att boka något än så länge, men hav förtröstan - det är kvar ett tag till skörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar